Thanks for visiting...
日本語が苦手ですが、よろしく…

Sunday, August 3, 2008

Fan Art もののけ姫

I was fooling around on my computer the other day and found an old folder filed with "fan art" that I did of my favorite anime and manga characters a few years ago (before I came to Japan). Some of them aren`t so bad so I thought I`d start throwing them up here. ...if nothing else, they`ll provide the site with a bit of color.

The first image is of Princess Mononoke. This was my favorite anime for a long time. I remember seeing this for the first time in a small NY theater. I had no idea what I was getting into and was, of course, blown away...


この間、パソコンで遊んでいったところ、昔僕がよく描いたお気に入りのアニメや漫画のキャラクターの絵をいっぱい見つけました。中には悪くない絵が少しありましたので、ここに貼ろうと思いました。カラーですので、このサイトはちょっと生き生きしてきます。

最初「もののけ姫」というキャラクターにしましょう。ニューヨークの小さい映画館でこのアニメを始めてみました。映画館に入ったとき、どんな映画かはまったく分からなかったので、出たときは感動してしまいました。

2 comments:

Anonymous said...

sugoine

Anonymous said...

Oh!もののけ姫!